poniedziałek, 17 grudnia 2007

Duże Małe dziecko ... !!!

No moze nie Pan bo Pan to bym przesadził ale myśle, że dziecko to będzie idealne określenie dla niego :-). Zreszta jego trzeba traktować jak małe dziecko mimo tego, że jest dużym dzieckie ;-). Ale czasem to bywa tak , że z dużym dzieckiem jest o wiele gorzej niż z małym bo małe dziecko to przynajmniej słucha i stara sie robić co mu sie powie, a z dużym to ręce opadają. Małe dziecko można zawsze wychować, a duże to tylko tłuć i równać z glebą. Ja właśnie mam doczynienia z takim gościem, siedzi naprzeciw mnie ale całe szczęście, że bokiem do mnie bo chyba bym nie zdzierżył jego głupiej gęby. Normalnie jak wychylam się zza monitora i widze go to nóż mi się w kieszeni otwiera, a jak słysze jego głoś to normalnie słysze "Heńka" :-p jak z plecaka woła :-) LOL. Facet normalnie przegina, się napiął i przeją rolą ze masakra ROTL :-). Do tego stopnia przegina, że mnie sprawdza grr.... Chop w branży jest niespełna półtora miesiąca, a zachowuje się jakby już robił poł swego życia, no LOL.
 
Ale spoko dobre osoby mi mówią, że mam olać całą sprawę bo jak przeżyłem rolnika i spółke to dziecko też przeżyje :-). Oby ... :-)
 

2 komentarze:

Seb pisze...

Uważaj na ten nóż, bo klejnoty stracisz...

Julian pisze...

heheh spoko spoko :-) ten nóż otwiera się tylko na wrogów :-)