poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Prosto z HILFKI ...

Normalnie nie mogę patrzeć na Jebownika i Rzecznika. Jak ich słyszę, te ich zafajdane głosy to mi się przewraca wątroba. Chociaż Rzecznika jeszcze znoszę jakoś ale Jebownika nie ma opcji, tego gnoja nie zniesem. Jest dwulicowym szmaciarzem. I pomyśleć, że kiedyś się z nim nawet kumplowałem, brrr...

Ale na szczęście moja druga, lepsza połówka, kobieta mojego życia :-) otwarła mi oczy i pokazała jaki jest świat i relacje pomiędzy kierownikami, a zwykłymi pracownikami. Dodatkowo kompan Naczelnik :-) też trzeźwo patrzy na takie sprawy i z punktu widzenia faceta powiedział mi dużo ciekawych rzeczy w tym temacie.

W tej HILFCE jest cholerne zakłamanie i lizusostwo. Nie wspominam o dwulicowości. Takim typem idealnie pasującym to tych cech jest właśnie JEBOWNIK. Chociaż Rzecznik też już ma zadatki na vice-Jebownika.

Brak komentarzy: